środa, 9 stycznia 2013

start


Idąc na dziennikarstwo wcale nie szłam na dziennikarstwo. Bardziej interesował mnie drugi człon nazwy kierunku, na który się wybrałam-komunikacja społeczna. Jeszcze bardziej jednak zainteresowała mnie jedna ze specjalizacji, jaką prawdopodobnie za niecały rok wybiorę- public relations. Przyszedł październik, a ja wyobrażałam sobie siebie jako siedzącą w biurze, w garsonce panią PR-owiec. Póki co jednak pierwszy semestr dobiega końca a ja mam za sobą przeczytanie dwóch tomów nudnej książki o Platonie, napisanie dwóch artykułów, zapowiedzi radiowej i felietonu. Co ja tu robię- po biol-chemie, ze słabo napisaną maturą z polskiego?
Jeszcze do niedawna wydawało mi się, że się ośmieszę, że ''nie umiem pisać''. Ale jakoś idzie. Po dzisiejszym napisaniu felietonu, pomyślałam wręcz- być taką felietonistką, która dostaje kasę za to, że siądzie, napisze o czym będzie chciała i na dodatek może pisać, jakim językiem chce, baa, wskazane jest używanie języka potocznego, neologizmów, skrótów i wulgaryzmów, to by było coś! No tak, tak myślę dzisiaj, ale jak na kobietę przystało, nie mogę zagwarantować, że jutro nadal będę tak myśleć.

Koniec tego, czas na bardziej babskie rzeczy. Zanim poszłam na studia, siedząc w małym rodzinnym miasteczku, podziwiałam blogi dziewczyn, które mieszkały w dużych miastach, gdzie jest masa second-hand'ów, gdzie znajdują piękne niedrogie ubrania. Nie, żeby u mnie ich nie było, nawet miałam jeden po drodze z liceum, znalazło się w nim kilka fajnych rzeczy. Teraz mieszkam praktycznie w centrum dużego miasta i nie chce mi się s&h'ów szukać. Przeszłam się dziś główną ulicą i napotkałam jeden, ale znalazłam tylko kwiecistą bluzkę (wzięłam, bo ładnie leżała). Chociaż w sumie nie wiem, czego tak naprawdę szukałam, chyba się do tego nie nadaję.
A to moja nowa zdobycz:



bluzeczka: SH
zielona spódniczka: amisu


1 komentarz:

  1. Kochana..bluzka świetna, ale przerób ją w baskinkę, dołącz czarny kołnierzyk zwyczajny matowy bądź lekko błyszczący np: http://imageshack.us/photo/my-images/545/dsc07209s.jpg/
    będzie elegancki bo dużo bizu dzięki niemu nie trzeba a zarazem klasyczny :) daj gdzies do krwacowej jesli sama nie potrafisz przerobić ją na baskinkę :) do tej mini będzie superbe! :> jak i do kolorowej mini na lato czy kolorowych i czarnych rurek :>

    Przyznaj że to świetny pomysł.... ;>

    Powodzenia w blogowaniu i szczególnie na studiach :)

    OdpowiedzUsuń

ODWDZIĘCZAM SIĘ ZA OBSERWACJĘ ♥

Dziękuję za komentarz, na pewno Cię odwiedzę :)

~ fimejl