niedziela, 20 stycznia 2013

Garnier BB cream



Postanowiłam podzielić się moją opinią na temat kupionego niedawno przeze mnie kremu BB z Garniera. Wcześniej utkwiła mi w głowie reklama tego produktu, gdzie podkreślano, że jest to połączenie fluidu z kremem nawilżającym. Pomyślałam: o! może to jest ratunek dla mojej suchej, ale świecącej się skóry... Dotychczas przed nałożeniem fluidu musiałam stosować krem, a te nie zawsze chciały ze sobą ''współpracować''.  Wybrałam się więc do Rossmana w celu zidentyfikowania ceny BB. Tam rzucił mi się w oczy odpowiednik z Nivei, cenowo bardzo podobny- 19 zł za 50 ml (z Garniera nieco ponad złotówkę tańszy, za 40 ml). Wypróbowałam oba na wierzchnich stronach dłoni i BB z Garniera dał lepszy efekt. Postanowiłam więc go kupić (wybrałam jaśniejszy wśród dwóch dostępnych odcieni). Po kilku dniach, kiedy mam za sobą nakładanie go na twarz o różnych porach dnia, mogę o nim napisać, że

zaraz po nałożeniu na nienawilżoną twarz dał efekt strasznie suchej skóry, który z minuty na minutę niknął, z kolei na tłustej skórze (np od kremu) twarz wygląda, jakby schodziła z niej skóra. Jestem natomiast zadowolona ze stopnia krycia niedoskonałości, co prawda potrzebuje towarzystwa sypkiego pudru, ponieważ niezbyt dobrze matuje, ale utrzymuje się, kryjąc niedoskonałości przez dobrych kilka godzin.

Mam nadzieję, że pomogłam niezdecydowanym :)










13 komentarzy:

  1. oj, żebyś chciała wiedzieć! :D zadowolona strasznie! :)
    ale niektórzy tego nie rozumieją, jak widać w komentarzach i na BBB - http://www.facebook.com/photo.php?fbid=474938685901855&set=a.316365178425874.74132.315577748504617&type=1&theater
    jestem straszna, bo pomalowałam ją raz na miesiąc i stała na dworze, 5 minut { z własnej woli!!}
    ona zachorować? :D ja bym od stanie bez czapki zachorowała, a ona to mały mors, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używałam Garnier BB ale ten inny taki ;pp Pierwsze dwa miesiące było super, ale teraz moja skóra stała się strasznie sucha i tak jakby piecze gdy chcę sobie chociażby kremem zrobić. Wydaje mi się że to właśnie przez garnier moja skóra się taka stała bo wcześniej nie miałam z nią problemów. Dzięki że do mnie wpadłaś ;)) Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że już sobie poradziłaś z obserwacją ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam zamiaru nawet kupować, bo do tłustej cery, jak moja, nie nadaje się. ;-)
    Dzięki za odwiedziny. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam, używam już drugie opakowanie, jestem z niego bardzo zadowolona! :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem :)

    http://www.needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również używam BB, nie z tej firmy, ale jestem bardzo zadowolona :) Uważam, że to naprawdę fajna alternatywa dla podkładu

    OdpowiedzUsuń
  9. kremy bb to tylko kremy koreanskie,a wszystkie inne z drogeri w tym garnier tak naprawde nawet kolo tym prawdziwych nie staly,jesli kupisz sobie krem bb z skin79,lioele lub missha to zobaczysz roznice i poznasz prawdziwe dzialanie tych kremow,na youtube polecam Ci kanal azjatycji cuker,tam wszystkiego dokladnie sie dowiesz ;) polecam ania x x x

    OdpowiedzUsuń

ODWDZIĘCZAM SIĘ ZA OBSERWACJĘ ♥

Dziękuję za komentarz, na pewno Cię odwiedzę :)

~ fimejl