poniedziałek, 13 maja 2013

chłodniejsza część wiosny




Brak słońca, szara aura nie sprzyjają robieniu zdjęć, stąd tylko trzy zdjęcia outfitu z praktycznie wieczornego spaceru. 




spodnie: house / bluzka: H&M / kurteczka: SH / lordsy: Deichmann






Pytania zadane przez magiclovv:



1. Jak spędzasz swój wolny czas?

Nadrabiam seriale, sprzątam, przeglądam ubrania w szafie

2. Stylizacja w jakiej siebie najbardziej lubisz? Możesz wstawić zdjęcie :))

To zależy od okazji/sytuacji, ale w stylizacji z poprzedniej notki lubię siebie bardzo, bardzo haha ;)

3. Jak dbasz o włosy?

Włosy mam zniszczone od kilkuletniego rozjaśniania, więc dobieram szampony intensywnie regenerujące i odbudowujące odżywki w spray’u, no i staram się jak najrzadziej poddawać je ciepłu prostownicy czy lokówki

4. Włosy proste czy kręcone?

Proste, ale najlepiej falowane :)

5. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?

One wanted- glad you came, mam nadzieję, że z pewnego względu będzie mi się już zawsze miło kojarzyć ;)

6. Jakie posty lubisz najbardziej czytać?

Zależy od dnia, czasem ciekawe outfity, a czasem jakieś przemyślenia

7. Masz jakiś ulubiony blog?:)

Jest ich wiele, ale najczęściej chyba zaglądam do adancing-queen

8. Styl sportowy czy elegancki?

Najczęściej elegancki, chociaż nie tyle elegancki, co kobiecy

9. Jakie jest Twoje ulubione danie?:) 

Jadło drwala, czyli placek po węgiersku

10. Lubisz zakupy w sh?:) jeśli tak z jakiego zakupu jesteś najbardziej zadowolona?;D możesz wstawić zdjęcie :)

Bardzo lubię, czuję wtedy dumę z tego, że jestem ekonomiczna, a zarazem kreatywna, haha

11. Co sprawia Ci największą przyjemność?:)

Czas spędzany z moim facetem ;)

14 komentarzy:

  1. Kochanie brałam udział już w tej zabawie :/
    Ale dziekuje Ci ślicznie za to żę o mnie pomyślałaś ;*
    Co do pytania o sh mam tak samo jak Ty napisałam w odpowiedzi :D
    Wygladasz jak zawsze pięknie buty cudo! <3
    Wielbię Twój kolor włosów, marzę o takim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domyśliłam się, że pewnie większość już brała :D
      Dziękuję Kochana! :*
      a do takiego koloru włosów dążyłam chyba z 2 lata i one strasznie to odczuły :(

      Usuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za nominowanie mnie w zabawie, ale też brałam już w niej udział :( gdybym miała troszkę więcej czasu może i bym odpowiedziała na pytanka, ale ostatnie matury tuż przede mną i na nich powinnam się skupić jednak. Śliczna kurteczka, bardzo mi się podobają takie proste zestawienia:) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the neon polish!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe ok postaram się czasem uśmiechać :D Bo zawsze to nie obiecuję :D
    Ooo dziękuję za nominację Kochana :* ;) odpowiem przy okazji kolejnego posta (mam nadzieję w tym tygodniu jeszcze :))
    Super outfit :) Buciki najbardziej wpadły mi w oko :)
    Hehe ja też uwielbiam placek po węgiersku!! :) Mmmmmm polany sosem tzatziki :D
    Buźki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za nominację kochana ,brałam już udział w tym tagu ale na pytania z chęcią odpowiem :)
    Kolor lakieru jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację.
    Odpowiem na pewno!:)
    Pozdrawiam kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nieco wiecej niz 200 obserwatorow,ale zaraz odpowiem na zaproszenie x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. magivlovv ma ponad 400, a też wzięła udział w zabawie ;)

      Usuń
  8. tak jak nie podobają mi się lordsy, tak kolor twoich jest cudowny:))
    dziękuje Kochana za nominacje;* odp niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne lordsy ! :)
    Dodaje !

    OdpowiedzUsuń
  10. serdecznie dziękuję za nominację, odpowiedzi na pytania pojawia się może jeszcze dziś, a jak nie to w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bardzo fajnie wyglądasz! Czerwień świetnie odżywia całość. Super! ;))

    OdpowiedzUsuń

ODWDZIĘCZAM SIĘ ZA OBSERWACJĘ ♥

Dziękuję za komentarz, na pewno Cię odwiedzę :)

~ fimejl