niedziela, 10 lutego 2013

czas na mały handmade


Cześć :) Sesja oraz opieka nad moim schorowanym mężczyzną zmusiły mnie do zaniedbania bloga. Ale wróciłam teraz na tydzień do domu i mogę znów zająć się mniej przyziemnymi sprawami. Postanowiłam, że wykorzystam wolny czas na ozdobienie ćwiekami dwóch nowych zdobyczy, za które dałam kilkanaście złotych: sweterek w pięknym, wpadającym w miętę, odcieniu błękitu oraz luźna, ciemnoróżowa koszulka:





Także jutro z rana mknę do pasmanterii po ćwieki!

Oprócz tego podjęłam się własnoręcznego zrobienia kołnierzyka. Póki co jestem na etapie wycięcia szablonu, czeka mnie jeszcze obszycie materiałem oraz doszycie dodatków i wstążeczki do zawiązania z tyłu.





Trzymajcie kciuki za moją cierpliwość! A Wy lubicie własnoręczne robótki/ przeróbki, macie jakieś na swoim koncie?

Na koniec dodaję zdjęcia mojego psiaka, którego nie widziałam ponad miesiąc i który witał mnie wczoraj radośnie przez dobre kilkanaście minut! ;)




19 komentarzy:

  1. dziekuje za mily komantarz":)) Fajny masz blog :) moze obserwujemy?:* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem efektu ozdabiania oraz kolnierzyka.
    Sama ozdabialam cwiekami kilka ciuchow i wyszlo ok. Na kolnierzyk nie mam pomyslu, wiec czekam na Twoja inspiracje :)

    Slodki psiak! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na efekt końcowy :)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje kochana:)
    a ja zazdroszcze Ci tego, że potrafisz zrobić takie przeróbki samodzielnie:)
    ja niestety z moją wadą wzroku mam dwie lewe ręce do szycia:(
    będe wpadać częściej, więc obserwuje jako klaudia1991:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję! hmm niestety nie wiem,bo ją dostałam, ale chyba jeszcze będzie. jestem bardzo ciekawa Twojego kołnierzyka, daj znać jak skończysz

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem efektu,również czasem lubię coś zrobić sama ;) zaobserwowałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki i czekam z niecierpliwością - również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też ciekawa jestem efektów;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwieki, ćwieki, ćwieki <3 Na pewno wyjdzie super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na efekt końcowy;)))
    Pozdrawiam gorąco, dziekuje za mily komentarz;)
    Obserwuje i zapraszam do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja planuję wykonać naszyjnik, jaki będzie tego finał nie wiem :D Ćwieki fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. nono, czekamy na efekty!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz słodkiego piesia west highland white terier? śliczny kolor sweterka :) Nie przejmuj się ekonomią, dla mnie też ciężko było zaliczyć ten przedmiot. Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrzac na ćwieki i sweterki narobiłaś mi ochoty aby przyozdobić swoje ubranka ! :)

    Piesiak słodki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziak z tego Piesia ;)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń

ODWDZIĘCZAM SIĘ ZA OBSERWACJĘ ♥

Dziękuję za komentarz, na pewno Cię odwiedzę :)

~ fimejl